بیوگرافی نویسنده وبلاگ
 
***آهوان نیوز***
*****خبر-نظر- تحلیل ( محلی- منطقه ای - ملی- جهانی )****
 
 
12 / 4 / 1393برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : ح- آهویی

  با عرض سلام و تشکر از کلیه دوستان  نام آشنا و غریبه ای که به وبلاگ سر میزنند و با گذاشتن نظرات خوبشان باعث دلگرمی اینجانب میشوند و حسب در خواست و آشنایی بیشتر بیوگرافی کوتاهی از شرح زندگی و تحصیلات خود را اینجا به صورت یک پست موقت بیان میکنم.

اینجانب حسین آهویی فرزند علی متولد  شهریور ۱۳۵۰  در روستای اهوان  هستم. تحصیلات ابتدایی خود را در زادگاهم اهوان درمدرسه بابک خرمدین و در کنار معلمانی خوب همچون آقایان محمدیان ،کارگزار، خانم ابوالفضلی، و.شیدایی.فاضلی گذراندم و دوره راهنمایی را نیز در اهوان و عبدالله اباد طی نمودم. برای ادامه تحصیلات  به علت نبودن دبیرستان به نیشابور رفتم و در دبیرستان طالقانی در رشته فرهنگ و ادب  در سال ۱۳۶۹ موفق به اخذ دیپلم گردیدم. 

در همان سال با پذیرش در مقطع کاردانی وارد مرکز تربیت معلم سبزوار شدم و با پایان دوره تربیت معلم در سال۱۳۷۱ به استخدام رسمی اموزش و پرورش نیشابور در رشته امور تربیتی در امدم.

همزمان با شروع به کار و علاقه مندی به ادامه تحصیل خصوصا در رشته حقوق در آزمون ورودی کنکور سراسری دانشگاهها شرکت کردم و با رتبه عالی( رتبه ۱۰۲) در سطح منطقه یک کشوری واجد شرایط ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود یعنی حقوق حتی در دانشگاه تهران گردیدم، اما به علت علاقه خاص به امام رضا ع و شرایط خاص انروزها با انتخاب رشته حقوق دانشگاه فردوسی مشهد وارد این دانشگاه گردیدم. متاسفانه با ورود به دانشگاه لذت قبولی در رشته مورد علاقه زیاد دوام نیاورد چرا که اموزش و پرورش با ادامه تحصیل اینجانب در رشته حقوق به علت عدم تناسب با شغل معلمی مخالفت نمود و من مجبور شدم بعد از  سه ترم تحصیل در رشته حقوق به یکی از رشته های مورد نیاز اموزش و پرورش تغییر رشته دهم و حسب شرایط  رشته دبیری زبان و ادبیات عرب را انتخاب نمودم و در این رشته موفق به اخذ لیسانس گشتم. و با پایان تحصیلات با بازگشت به کار معلمی در اموزش و پرورش زبرخان که از نیشابور مستقل شده بود شروع مجدد به کار نمودم.

البته ناسازگاری روزگار با من تمامی نداشت و با انکه لیسانس ادبیات عرب داشتم به خاطر استخدام و مدرک کاردانی تربیت معلم من که در رشته امور تربیتی بود امکان تدریس در رشته ادبیات عرب را نیز رسما نتوانستم به دست بیاورم و بر خلاف میل مجبور به کار در حوزه امورتربیتی گردیدم.

بعد از گذشت بیست سال از سابقه کاری و با توجه به علاقه مندی به رشته حقوق مجددا در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نیشابور شرکت کرده و با قبولی در رشته حقوق دومین لیسانس خود را نیز در رشته حقوق دریافت نمودم.اما هنوز هم شرایط کار در رشته مورد علاقه من میسر نشده است و در کنار کار معلمی امسال نیز در  مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی شرکت نموده و امیدوارم بتوانم با ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود در تحصیلات تکمیلی گامهای دیگری را در ورق خوردن برگه های زندگی کاری خویش بردارم. به امید انروز بهروز وسربلند باشید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا یک وبلاگ: شخصی خبری تحلیلی است.
آخرین مطالب
نويسندگان